Allsvensk fotboll 2021

Fasadgruppen fortsätter stötta Allsvensk fotboll

Fasadgruppen fortsätter att stötta olika aktiviteter som får Sverige att röra på sig. Fotboll har en bred förankring och engagerar människor, oavsett ålder, kön, ursprung och samhällsklass.

Genom idrottssponsringen vill vi visa vårt samhällsengagemang genom olika insatser som ska bidra till att utveckla svensk idrott. Fasadgruppens sponsrar genom sina bolag olika lokala idrottsföreningar på de orter där vi är verksamma, som syftar till att förverkliga mål som sätts upp av samhället, föreningar, idrottare och organisationer. För oss är det naturligt att vara med hela vägen – från knatte till elit.

Idrottsverksamheter leder till en positiv utveckling för vårt samhälle och nästa generation. Vi vill aktivt medverka till en positiv utveckling i miljöer där människor kan trivas och växa. På nationell nivå fortsätter vi därför att stötta Allsvensk fotboll som har en bred förankring och engagerar människor, oavsett ålder, kön, ursprung och samhällsklass.