Fasadgruppen News - nytt nummer ute nu!

Fasadgruppen News - nytt nummer ute nu!

Andra numret av Fasadgruppens kundtidning är äntligen ute nu! Tidningen erbjuder en blandning av tips, nyheter, reportage om koncernens medarbetare, kunder, samarbetspartners och branschen i stort.

Tidningen vänder sig till en bred målgrupp i branschen, vilket innefattar såväl kunder och samarbetspartners som alla medarbetare internt. Stort fokus är hantverket, intervjuer och reportage samt tips till kunderna.

Årets första nummer bjuder bland annat på reportage om kalkbränning på Borgholms slottsruin, ett medarbetarporträtt med Stefan Karlsson som berättar om sin resa från murare till VD och närbild av ett av våra bolag. Tidningen innehåller även tips från vår expert Anders Samuelsson som berättar hur kolfiberförstärkning kan ersätta stålbalken samt hur Fasadgruppen arbetar med hållbarhet.

Med många företag inom samma verksamhetsområde, utspridda på olika delar av landet, så har Fasadgruppen en enorm kunskapsbank att dela med oss av – och det vill vi bland annat göra genom tidningen. Tidningen kommer att ges ut två gånger per år. Den finns tillgänglig i tryckt och digital form att bläddra i här nedan samt på Fasadgruppens hemsida.

Fasadgruppen News #1 2020

Trevlig läsning!