Fasadgruppen News - nytt nummer ute nu!

Fasadgruppen News - nytt nummer ute nu!

Tredje numret av Fasadgruppens kundtidning är äntligen ute nu! Tidningen bjuder på en blandning av tips, nyheter, reportage om koncernens medarbetare, kunder, samarbetspartners och branschen i stort.

Tidningen vänder sig till en bred målgrupp i branschen, vilket innefattar såväl kunder och samarbetspartners som alla medarbetare internt. Stort fokus är hantverket, intervjuer och reportage samt tips till kunderna.

Det här numret bjuder bland annat på ett reportage om tilläggsisolering, där vi får träffa en kund som valt att tilläggsisolera fasaden och Energimyndigheten som förklarar varför tilläggsisolering är en grön investering. Vi får även fördjupa oss i ett doktorandprojekt för att lära oss mer om tegelfasader och dess hållbarhet. Tina Virebrand, en av Fasadgruppens medarbetare berättar om vikten av samverkan och vi får en närbild på ett av våra bolag.

Med många företag inom samma verksamhetsområde, utspridda på olika delar av landet, så har Fasadgruppen en enorm kunskapsbank att dela med oss av – och det vill vi bland annat göra genom tidningen. Tidningen ges ut två gånger per år. Den finns tillgänglig i tryckt och digital form att bläddra i här nedan.

Fasadgruppen News #2 2020

Trevlig läsning!