Fasadgruppen på Fastighetsmässan i Malmö

Fasadgruppen på Fastighetsmässan i Malmö

Fasadgruppen ställer återigen ut på Fastighetsmässan och den här gången i Malmö. Det blir en möjlighet att träffa både nya och befintliga kunder samt ett tillfälle att berätta om hur vi, som Nordens största fasadkoncern med drygt 50 bolag, kan hjälpa våra kunder med helhetslösningar.

Fastighetsmässan SYD samlar fastighetsbranschens ledande aktörer och skapar förutsättningar för en attraktiv region och ett blomstrande näringsliv. Här möter du de mest inflytelserika fastighetsaktörerna inom drift, underhåll, förvaltning, energi, miljö, säkerhet och digitalisering och skapar unika affärs- och nätverksmöjligheter.

Kom förbi Fasadgruppens monter F:07, så bjuder vi på en kaffe och berättar om våra 50 bolag i koncernen och hur vårt erbjudande som rikstäckande helhetspartner hjälper dig som kund. Vi erbjuder energieffektiva lösningar och hållbara tjänster på den nordiska marknaden med fokus på fasader, balkonger, fönster och tak. Vi vet att summan av Fasadgruppens bolag tillsammans, är större än de enskilda delarna var för sig - vi erbjuder en trygghet i hela affären.

Seminarium: Fasadrenovering, ventilation och energibesparing
Fasadgruppen arrangerar även ett seminarium på mässan med fokus på energieffektivisering. Seminariet ”Fasadrenovering, ventilation och energibesparing” äger rum den 15 september kl. 12:00 av Stefan Forsberg, VD på Fasadgruppens dotterbolag SmartFront. Han berättar om energieffektiv isolering och hur du som fastighetsägare kan skapa en energismart fastighet och minska energiförbrukningen upp till 75%. Högaktuell fråga där vi har lösningen!

Vår monter bemannas av:
Stefan Forsberg, VD SmartFront
Morgan Olsson, VD Murpoolen
Niclas Ek, VD Malmö Mur & Puts
Kim Svensson, VD Helsingborgs Fasad & Kakel
Richard Nylin, VD Karlssons Fasadrenovering
Anders Svensson, VD Allt i Murning
Mats Karlsson, Affärsområdeschef Fasadgruppen Syd
Anders Planensten, Inköpschef Fasadgruppen

Vi ser fram emot att träffa både befintliga och nya kunder under mässan, välkomna till F:07!

Var: Malmömässan, Mässvägen 6, Malmö
När: 14-15 september (kl. 09:00-17:00)

Anmälan till lunchseminarium den 15 september kl. 12:00-13:00 HÄR.
Ladda ner en gratis entrébiljett till mässan HÄR.

För mer information, kontakta:
Michèle Ferrari, Marknadschef Fasadgruppen Norden AB
michele.ferrari@fasadgruppen.se eller 0707-877 876.