Fasadgruppen på plats i Almedalen

Fasadgruppen på plats i Almedalen

Fasadgruppen finns på plats under årets Almedalsvecka och arrangerar för första gången ett eget seminarium onsdagen den 6 juli med temat Hållbart över tid – "Fasadrenovering, ventilation och energibesparing – från vision till handling".

Ett ökat fokus på hållbarhet som får extra styrka av lagstiftning inom energiområdet, driver efterfrågan på fasadtjänster och installationer av miljövänliga lösningar. Vad är fastighetsägarens ansvar och roll för att möta upp dagens krav och planera för framtiden och hur lyckas vi skapa en gemensam målbild?

På seminariet diskuterar vi bland annat vilka framgångsfaktorer som är nödvändiga för att hålla över tid utifrån olika perspektiv.

Moderator: Tomas Gustafsson, Olympisk mästare i skridskoåkning.

Våra experter som finns på plats:
Pål Warolin, VD och koncernchef på Fasadgruppen.
Stefan Forsberg, VD på SmartFront.
Britta Permats, VD på Svensk Ventilation.
Johan Onno, VD på Mur & Putsföretagen.
Jim Lindström, KAM Scandinavia Paroc

Tidpunkt: Onsdag den 6 juli kl. 13:00-15:00 (seminarium kl. 13:00-14:00).
Plats: Fiskargränd 5, Visby.
Intresseanmälan

Michèle Ferrari, Marknadschef Fasadgruppen, tel. 0707-877 876 eller michele.ferrari@fasadgruppen.se
Stefan Forsberg, VD SmartFront, tel. 0702-417 015 eller stefan@smartfront.se.