Fasadgruppen ställer ut på Fastighetsmässan i Köpenhamn

Fasadgruppen ställer ut på Fastighetsmässan i Köpenhamn

Fasadgruppen ställer för första gången ut på Fastighetsmässan i Danmark. Fasadgruppen har tidigare ställt ut på Fastighetsmässan i Sverige på orterna Stockholm, Göteborg och Malmö.

Fastighetsmässan Köpenhamn samlar fastighetsbranschens ledande aktörer och skapar förutsättningar för en attraktiv region och ett blomstrande näringsliv. Här möter du de mest inflytelserika fastighetsaktörerna inom drift, underhåll, förvaltning, energi, miljö, säkerhet och digitalisering och skapar unika affärs- och nätverksmöjligheter.

Det blir en möjlighet att träffa både befintliga och nya kunder samt ett tillfälle att berätta om hur vi, som Nordens största fasadkoncern med lokalt förankrade bolag, kan hjälpa våra kunder med en trygghet i hela affären.

Kom förbi vår monter C:07c, så bjuder vi på en kaffe och berättar om våra bolag i koncernen och hur vårt erbjudande som helhetspartner för fastighetens yttre skal hjälper dig som kund. Vi vet att summan av Fasadgruppens bolag tillsammans, är större än de enskilda delarna var för sig.

Seminarium
Fasadgruppens dotterbolag Cortex Facaderens & Membran kommer under mässan att hålla ett seminarium den 2 juli kl. 12:00-13:00 i Idrættens Hus. Seminariet handlar om olika metoder för att få kontroll på fuktproblem i murade fastigheter.

Välkomna till C:07c!

Ladda ner gratis biljett här.
Anmälan till seminarium: event@fasadgruppen.se