Bekämpa fria radikaler med Antioxidants Regimedy

Vi mår alla bra av antioxidanter. I maten vi äter, i krämer och lotions vi smörjer in vår kropp med och även såklart i vår hårvård. Antioxidanter är kroppens naturliga försvar och skyddar den mot fria radikaler. Vid infektioner, stress, solning, rökning och inandning av avgaser/gifter så bildas fria radikaler i kroppen som bryter ner våra celler. Att få i sig antioxidanter är med andra ord viktigt för din hälsa och skyddar dig och dina celler mot yttre påverkan som bryter ner din kropp.

I.C.O.N. Antioxidants Regimedy bekämpar fria radikaler, skyddar håret från att åldras och är nu bättre än någonsin med sin uppdaterade, förbättrade formula. I.C.O.N. strävar ständigt efter att erbjuda produkter av absolut högsta kvalité och har nu förbättrat formulan i schampot Fully. Man har tillsatt näringsämnen som ger extra mycket fyllighet och risprotein för att stärka håret och öka elasticiteten. Mängden fruktextrakt som innehåller de nyttiga antioxidanterna är större än tidigare och skyddar håret från slitage och skador. Genom att formulan har uppdaterats har man nu också tagit bort veteprotein och silkesprotein, vilket gör att serien nu är helt vegansk och glutenfri.

Antioxidants Regimedy är serien för dig som vill fylla på med nyttiga antioxidanter och få ett fylligt, glansigt och friskt hår.

FULLY schampo
Ett rikt och fylligt skum, berikat med fruktextrakt (antioxidanter) som ger en anti-age-effekt. Risprotein stärker håret och ger fyllighet, aloe vera skyddar och återfuktar. Massera in schampot i hela håret och upplev ett fylligt, glansigt och friskt hår.

INFUSION Hydrating Remedy inpackning
Omedelbar belöning för ditt hår på endast 60 sekunder! En djupverkande inpackning som fyller hårstråna med en kraftfull blandning av antioxidanter utan att tynga ner håret. Håret blir lätthanterligt, mjukt och glansigt och kan användas varje dag för att få ett friskt och hälsosamt hår.

ANTIDOTE Antioxidant Replenishing Cream
En stylingkräm som ger fyllighet och vitalitet till håret, samtidigt som antioxidanterna motverkar fria radikaler och skyddar från föroreningar. Blandningen av essentiella antioxidanter som acai, aloe vera och solrosextrakt skyddar håret medans aminosyror stärker och ger flexibilitet för att enkelt kunna skapa olika former och stylingar. Antidote fungerar som en primer för håret, som gör att stylingen håller mycket längre och bättre.

Stärk ditt hårs försvar redan idag och börja din Antioxidant-kur med I.C.O.N.!