WHY NOT Stay - professionell hårvård med hög kvalitet

Idag lanserar vi WHY NOT Stay! Den nya hårvårdsserien du inte kommer kunna vara utan. Serien innehåller schampo, balsam och inpackning för tre olika hårtyper och önskemål där alla produkter är färgbevarande och innehåller vårdande och närande, naturliga och organiska ingredienser. WHY NOT Stay är sprunget ur den professionella frisörbranschen och utvecklat enbart för professionella frisörer och deras kunder. Varje unik formula är noga framställd för att uppnå ett fantastiskt resultat för olika behov. Detta är hårvårdsprodukter med hög kvalitet utöver det vanliga och kommer få ditt hår att både kännas och se fantastiskt ut. Med WHY NOT Stay rengör och vårdar du ditt hår på ett skonsamt sätt.

WHY NOT Stay Hydrated schampo och balsam verkar återfuktande, vårdande, färgbevarande och ger omedelbart håret sin dagliga dos av fukt och skapar en perfekt fuktbalans i håret. Produkterna innehåller organiskt rödbetsextrakt, hydrolyserad majsstärkelse och hyaluronsyra för intensiv återfuktning och konditionering samt skyddar inifrån och ger vitalitet till håret. Efter bara en användning blir håret bli mjukare, friskare och mer lätthanterligt.

WHY NOT Stay Volumized schampo och balsam är volymgivande produkter med färgbevarande egenskaper, naturliga proteiner, broccolifröolja och olivolja som ger håret vitalitet och märkbart mer volym, bra utredbarhet samt fukt till hårets innersta kärna.

WHY NOT Stay Rich schampo, balsam och inpackning är återuppbyggande produkter som alla reparerar och förbättrar hårets styrka och kvalitet samt verkar färgbevarande. Produkterna innehåller ingredienser som vete- och oligosackaridkomplex som reglerar fukt samtidigt som elasticiteten och flexibiliteten ökar. Sheasmör och avokadoolja samt aminosyrablandningen PRODEW 500 RICH förbättrar hårets styrka, utredbarhet och glans.

Är du nyfiken på att testa våra produkter eller har några frågor, kontakta oss så hjälper vi gärna till.