Ett riktigt gott nytt 2024 önskar vi er alla!

Vi ser fram mot ett nytt år med många spännande nyheter och tillfällen att ses, utveckla och umgås tillsammans med er – våra otroligt viktiga kunder.

Vi har laddat batterierna och produktportföljen och kommer redan i januari att berätta om våra rykande färska nya produkter. För att ni ska kunna göra ett så bra arbete som möjligt och kunna erbjuda era kunder det bästa på marknaden.

Under kommande år har vi bokat in många tillfällen för er att utvecklas inom ert yrke. Både digitala utbildningar i färgteknik, produktsortiment och sociala medier, Look & Learn i både Stockholm och Göteborg och en härlig resa där vi kombinerar utbildning, sol, bad och god mat och dryck i soliga Marbella. Än finns det ett fåtal platser kvar - ni hittar alla våra utbildningar på vår hemsida här.

Ett smidigt sätt för Er att ta del av våra nyheter, tips och utbildningar är att följa oss på Instagram. Därifrån är ni även välkomna att låna bilder för att själva marknadsföra våra produkter i era kanaler. Tagga oss alltid i inläggen med @fashionavesweden – vi älskar att följa med i ert dagliga arbete!

Vi finns alltid här för er och oss på Fashion Ave Sweden kommer ni i kontakt genom att maila till info@fashionave.se eller 08-33 08 08

Vi vill passa på att påminna om att fakturafrågor tas med PS Betalningsservice som ni kontaktar på fs@psfinancegroup.com eller 031-787 85 70.

Nu ska vi själva fixa partyfrisyren och ta på oss klackarna för att fira in det nya året.

Vi ses 2024. Varma kramar från vännerna på Fashion Ave Sweden