PRODUKTNYHETER! WHY NOT be Smooth och be Twisted

NYHET! WHY NOT utökar sitt sortiment med två stylingkrämer; be Smooth och be Twisted.

Sagt om produkterna:

"Be Smooth är redan en favorit i mitt badrumsskåp!"

"Be Twisted, en game changer för alla med lockar!"

WHY NOT be Smooth
En utslätande stylingkräm som ger håret stöd samt en len och mjuk känsla utan att tynga ner. Krämen som är silikonfri är även vegansk och innehåller veteprotein och vitamin B5 för att stärka och återfukta håret och samtidigt förhindra kluvna hårtoppar. Krämen lämnar håret följsamt och glänsande.

Användning: Applicera och fördela en lagom mängd i handdukstorkat/fuktigt hår. Produkten är utmärkt att föna in i håret.

WHY NOT be Twisted
En lockkräm med perfekt balans mellan fukt och stadga för att skapa perfekt form, definition, struktur och glans till dina lockar eller vågor. Krämen som är silikonfri är även vegansk och säkerställer att såväl studsen som minneseffekten i locken aktiveras.

Användning: Applicera och fördela en lagom mängd i handdukstorkat/fuktigt hår.

WHY NOT Styling är sofistikerade högkvalitativa stylingprodukter med en passion för att skapa den perfekta frisyren där användarvänlighet är lika viktigt som resultat. Varför inte unna dig de bästa förutsättningarna för att skapa och återskapa din perfekta look?

WHY NOT Styling består av 14 olika stylingprodukter för varje hårtyp och stil, allt från saltvattenspray till sprayvax. Alla produkter är designade och skapade med omtanke för dig och ditt hår.

• Detaljhandel

WHY NOT är ett svenskt livsstilsvarumärke där både forskning, utveckling och produktion sker i Sverige. Vi har tagit fram våra produkter tillsammans med professionella frisörer och varje produkt utvecklas endast för frisörer och deras kunder. Allt är av högsta kvalitet och innehåller naturliga, ekologiska, vårdande och närande ingredienser som får ditt hår att kännas och se fantastiskt ut. Hållbar utveckling, ekosmart och miljö är självklart för oss och finns alltid med som viktiga beståndsdelar i samtliga beslut vi tar.

Vi har inte kompromissat med något oavsett när det gäller prestanda, doft eller paketering, allt för att resultatet och upplevelsen skall hålla högsta möjliga nivå samtidigt som hårets kvalitet och hälsa alltid är i centrum.