PRODUKTNYHETER! WHY NOT Stay Silver

Sagt av frisörerna om produkterna:

"Resultatet visar verkligen att det är utvecklat för att vara skonsamt men effektivt!"

"Jag behöver aldrig be kunderna kombinera det med återfuktande produkter - det här ger både fuktboost och kalla toner!"

WHY NOT Stay Silver

Detta silverschampo med tillhörande silverbalsam är speciellt utformat för att hjälpa dig att behålla din silverblonda färg, samtidigt som det återfuktar och vårdar ditt hår. WHY NOT Stay Silver innehåller en unik blandning av naturliga ingredienser som tillsammans ger ett fantastiskt resultat.

Produkterna är också helt fria från sulfater och parabener, vilket gör dem till ett säkert och hälsosamt val för ditt hår.

WHY NOT är ett svenskt livsstilsvarumärke där både forskning, utveckling och produktion sker i Sverige. Vi har tagit fram våra produkter tillsammans med professionella frisörer och varje produkt utvecklas endast för frisörer och deras kunder. Allt är av högsta kvalitet och innehåller naturliga, ekologiska, vårdande och närande ingredienser som får ditt hår att kännas och se fantastiskt ut. Hållbar utveckling, ekosmart och miljö är självklart för oss och finns alltid med som viktiga beståndsdelar i samtliga beslut vi tar.

Vi har inte kompromissat med något oavsett när det gäller prestanda, doft eller paketering, allt för att resultatet och upplevelsen skall hålla högsta möjliga nivå samtidigt som hårets kvalitet och hälsa alltid är i centrum.

• Sociala frågor

• fashion ave sweden
  • hårvård
  • beauty