​Fastighetsbyrån Ystad gratulerar nya mäklaren Olivia Sjöberg.

​Fastighetsbyrån Ystad gratulerar kollegan Olivia Sjöberg som i dagarna blev färdigutbildad Fastighetsmäklare.

Vi tog en kort pratstund med Olivia:

Hur känns det?

Jag visste tidigt att det var mäklare jag ville bli. Det är ett socialt jobb och jag är bra med människor. Jag har parallellt med mina studier på Malmö Högskola gjort praktik, och både jobbat som visningsvärd, med säljstöd för mäklarna och med Fastighetsbyråns sociala medier. Det känns fantastiskt kul att nu få sätta igång min mäklarkarriär.

Varför Fastighetsbyrån?

Jag har valt att mäkla på Fastighetsbyrån för att det är marknadens största aktör. Det ger mig utvecklingsmöjligheter och jag får jobba med de bästa kollegorna med stor samlad kunskap. Eftersom jag haft andra roller här tidigare så känner jag mig väldigt väl förberedd.

För dig som vill ha en välutbildad mäklare med skyhögt engagemang så när ni Olivia på 073-424 53 53.

• Skåne

Mäklarföretaget Fastighetsbyrån ingår i Swedbank-koncernen och har cirka 1 700 medarbetare på 255 franchiseägda kontor runt om i Sverige. Under 2019 förmedlade företaget cirka 45 000 bostadsaffärer till ett försäljningsvärde av cirka 100 miljarder kronor och är därmed marknadsledare på den svenska bostadsmarknaden. Företaget har även verksamhet utomlands med cirka 150 medarbetare i Spanien och Portugal.

Emil Malmer

Presskontakt Franchisetagare Fastighetsbyrån Ystad, Sjöbo och Skurup 0734245350