Härliga ytor och läckra lösningar i Radar Arkitekturs 6 radhus på Brunnshög

33 % bokade vid VIP-lanseringen av friköpta radhus på Brunnshög

I dagarna VIP-lanserades Radar Arkitetur sina radhus på Brunnshög i Lund. Av de 6 radhusen bokades 2 direkt vid lanseringen. Bostäderna är fördelade på 143-168 kvm i tre eller fyra plan. Ansvarig mäklare är Andreas Hansen på Fastighetsbyrån Nyproduktion i Öresund och han är mycket nöjd med utfallet från lanseringen.

”-Vi har haft ett stort intresse för projektet sedan start och att vi nu bokar två av husen direkt visar på att intresset varit genuint från intressenterna. Vi hade önskat lansera det mycket tidigare men på grund av omständigheterna i omvärlden har det inte varit möjligt förrän nu, och med det som bakgrund är jag jättenöjd.”

Andreas berättar att kunderna som varit intresserade har uppskattat att radhusen är friköpta och att de sticker ut från vad som finns till salu på Brunnshög idag.

”-Husen har antingen tre eller fyra plan, där det antingen finns takterrass eller stora balkonger. De 6 radhusen skiljer sig mellan varandra och för den som letar hus finns det alltid ett som passar bättre än något annat. Framför allt så är de friköpta, varpå driftkostnaden kan hållas nere genom energismarta val, det har verkligen uppskattats. ”

Nu kommer de resterande 4 radhusen att annonseras som till salu och det är fritt fram alla att boka sig. Radhusen står klara hösten 2024. För mer info, besök fastighetsbyran.com/radar eller klicka HÄR