Fastighetsbyrån får uppdrag att sälja 16 parhus åt Lyckos, designade Arkitektlaget och Wingårdhs

Fastighetsbyrån får förtroendet av Lyckos att förmedla försäljningen av 16 parhus på Råbylund i Lund. Projektet består av 8 huskroppar med totalt 16 bostäder om 118 kvm i två plan. Ansvarig mäklare är Emma Enckell på Fastighetsbyrån Nyproduktion och hon är glad för förtroendet.

”-Jag är väldigt glad över att få förmedla dessa 16 parhus. Lyckos har ett visningshus i Kävlinge som jag varit inne i och huset är verkligen välplanerat. Det är ett brett hus vilket gör att rummen är lättmöblerade och känns stora. Att det dessutom kommer finnas ett visningshus är extra roligt då jag vet att många kunder vill se vad de köper. Även om de uppskattar känslan av att köpa nytt och eget.”

Bakom husen står Arkitektlaget och Wingårdhs. Emma säger att hon tycker det adderar ett värde till projektet.

”- Gert Wingårdh ska ha sagt att han tycker att planlösningen liknar gamla tiders ´bonnakök’ där många kan samlas och umgås, vilket jag tycker är en bra beskrivning. Alla hus har trädgård och terrass i österläge och framsida i västerläge med kvällssol. För den som vill ha ännu mer solläge, då kan de välja ett gavelhus i söder. Och föredrar man utgång från tvättstugan, kan man välja gavelhuset i norr istället.”

Försäljningen har precis inletts med en VIP-lansering. För den som är intresserad kan man nu kontakta Emma Enckell på Fastighetsbyrån Nyproduktion för att få tillgång till bostadsväljare och säljbroschyr. Ett upplägg som Emma tycker är kul att jobba med.

-” Genom att lansera projektet med en inledande VIP-lansering får jag möjlighet att prata med alla intressenter och höra deras feedback på bostäderna och bjuda in dem till visningshuset. Vi kommer även hålla en platsvisning innan köpanmälningarna ska lämnas in vilket är väldigt roligt."

För att läsa mer och för intresseanmälan, vänligen besök www.fastighetsbyran.com/brfdiamanten