Fastighetsbyrån Nyproduktion Öresund har 2 nominerade till Årets Nyproduktionsmäklare 2023, Emma Enckell Johansson och Mattias Jansson.

På Fastighetsbyråns kick-off i april ska vinnaren av Årets Nyproduktionsmäklare utses. Av de 10 nominerade har Fastighetsbyrån Nyproduktion Öresund två mäklare representerade, Emma Enckell Johansson och Mattias Jansson. Förra året var det Linnea Grahn från Karlstad som vann med otroligt fina siffror, under 2021 sålde hon 327 nyproducerade bostäder. Året 2022 har varit ett mer utmanande år på många sätt, även om årets inledning var väldigt god.

Nyproduktionsansvarig för Öresund, Malin Eriksson och Alexandra Ernberg, säger att de är mycket stolt över att ha två nominerade till kategorin. Malin berättar om processen för försäljning om nyproduktion i Öresund.

”-Jag och Alexandra jobbar så hårt vi kan med att skapa rätt förutsättningar för våra mäklare. Det gäller både att bygga relationer med våra uppdragsgivare, likväl som att tänka nytt och kreativt i en utmanande marknad och tid. Jag tycker vi på Fastighetsbyrån har en genomarbetad och tydlig försäljningsprocess där vi lägger stort fokus på anpassade försäljningstrategier och kundnöjdhet, och med två nominerade kollegor så har vi visat att vi kan det vi jobbar med.”

Alexandra fortsätter med att berömma deras dedikerade nyproduktionsmäklare.

”-Det både Emma och Mattias har gjort är enastående! De är väldigt duktiga på att ta kunden i hand och leda dem hela vägen genom köpprocessen samtidigt som de fortsätter att hålla våra uppdragsgivare och köpare väldigt nöjda, och det ger resultat.”