Här uppför Nordr 74 stycken moderna, unikt planerade lägenheter, townhouses och penthouses i centrala Lund.

Succé för VIP-lansering av Teaterkatten i Lund

Nordr planerar för 74 nya bostadsrätter i södra Lund. Projektet går under namnet Teaterkatten och består av bostäder om 1-6 Rok, fördelade på 27-150 kvm. Projektet VIP-lanserades i våras och nu står det klart att ca 50 % av bostäderna har sålts under denna lansering. Ansvarig mäklare är Andreas Hansen på Fastighetsbyrån Nyproduktion och han är väldigt glad över resultatet.

”-Det har varit så kul att få sälja bostäderna i Teaterkatten. Många intressenter har varit med i intressentlistan sedan långt tillbaka, vissa så långt som till 2014, så det var både kul att äntligen få presentera bostäderna för dem, och ännu roligare var när de sa att de funnit sin nya drömbostad i projektet.”

Inom kort kommer bostäderna lanseras på den öppna marknaden vilket Andreas ser fram emot.

”- Det är alltid roligt med en VIP-lansering, då ger vi kunder som varit med på hela resan chansen att teckna sig, men nu kommer det riktigt roliga. Att presentera det för nya kunder på en öppen marknad där alla har chansen. Jag upplever att det kommer alltid ny feedback och nya tankar kring ett projekt när nya intressenter får upp ögonen på bostäderna. Och här kommer ingen bli besviken så jag ser fram mot de närmaste veckorna.”

För att läsa mer om Teaterkatten hos Nordr, klicka HÄR