I Sege Park planerar Tallfarm för 40 lägenheter fördelade på 1-4 Rok

Tallfarm bygger sitt andra projekt i Sege Park

Efter ett första framgångsrikt projekt i Sege Park, kommer nu Tallfarms andra projekt, Brf Parkpaviljongen. De planerar för 40 lägenheter fördelade på 1-4 Rok. Projektet lanserades under våren med säljstart lite längre fram i höst/vinster. Bostäderna planeras stå klara kvartal 1, 2024.

Ansvarig mäklare är Malin Eriksson på Fastighetsbyrån Nyproduktion Öresund och hon berättar att Tallfarm har ett varmt hjärta till Sege park.

”-Det första projektet var friköpta Townhouses vilket var mycket uppskattat av köparna. De bygger även hyresrätter i området och nu är det dags för bostadsrätter. Två fastigheter, en från 30-talet och en från 60-talet ska förädlas till moderna lägenheter. Det kommer även att bli en fin gård med den grönskande delen av Sege Park som närmsta granne. Vilket namnet vittnar om, Brf Parkpaviljongen. Detta projekt sticker verkligen ut i området. Tallfarm jobbar för fullt med att förvandla och förädla befintliga fastigheter. Helt i tiden. Och helt rätt med tanke på Malmö stads vision om Sege park. Med hållbarhet i fokus.

För att läsa mer, klicka HÄR!