Malin Eriksson från Fastighetsbyrån var med när TrelleborgsHem bjöd in till första spadtaget för Netzéns väg i Smygehamn

Välbesökt första spadtag för TrelleborgsHem på Netzéns väg

På Netzéns Väg i Smygehamn planeras för nybyggda bostadsrätter som står klara första kvartalet 2024. TrelleborgsHem planerar för uppförande av 42 bostadsrätter fördelade på 3-5 Rok i parhus om 1-2 plan. I veckan som gick bjöd de in till första spadtaget vid ett välbesökt event. Det bjöds på kaffe och bullar och det var mycket uppskattat.

Ansvarig mäklare är David Strand på Fastighetsbyrån Nyproduktion som var på plats med bland att Nyproduktionsansvarig Malin Eriksson. David säger att försäljningen har gått bra.

-”Vi har idag bokat 33 av de 42 enheterna och vi är väldigt glada för att så många har funnit till projektet. Det har inte byggts nybyggda bostadsrätter här i Smygehamn på många och efterfrågan har varit stor.”

Malin Eriksson berättar att köparna på plats uppskattade eventet.

”-Det har varit en tid då vi inte kunnat träffas så när vi väl kan bjuda in till platsen och dessutom fira att vi nu tar första spadtaget så är stämningen bland de deltagande köparna väldig god. Men ser generellt fram mot att se sina nya bostäder ta form och vi ser fram mot att vara med hela vägen tills det att köparna sätter nycklarna i dörren till sina nya hem.”

För att läsa mer och se lediga bostäder, klicka HÄR