Fastum tar ytterligare steg för att förbättra servicen till kunderna

Fastum har idag förvärvat KRONAN Försäkringskonsult AB

KRONAN Försäkringskonsult AB har lång erfarenhet av att bistå företag och organisationer med försäkringstjänster och utbildningar i försäkring- och säkerhetsfrågor. Bolaget har gott renommé vad avser service till sina kunder, men också när det gäller att arbeta fram skräddarsydda försäkringslösningar med annorlunda och innovativt innehåll - som ställer nya och högre krav på försäkringsbolagen.

För Fastum innebär det

• att vi ökar kunskapen om försäkring i allmänhet och skadeförebyggande i synnerhet
  • att vi tar ytterligare steg för att förbättra tjänsten Fastum vicevärd och handläggningen av skadeärenden – där vi kan hålla i alla kontakter med försäkringsbolag och entreprenörer
  • att vi väver in försäkringstekniska frågor och ett systematiskt säkerhetsarbete som en naturlig del i den långsiktiga förvaltningen av våra kunders fastigheter
  • att vi kompletterar vårt samarbete med försäkringsbolagen och försäkringsakademin

• För våra kunder innebär det

• att KRONAN gör upphandling av er fastighetsförsäkring regelbundet där bolagens erbjudanden utsätts för hård granskning av våra kunniga och erfarna medarbetare
  • att föreningen får service i alla typer av försäkringsfrågor
  • att KRONAN företräder föreningen i all kontakt med försäkringbolaget
  • en kontakt mindre vid administration och skötsel av bostadsrättsföreningen

• Håll utkik!
    Nästa steg i vår utökade service blir förmånliga erbjudanden inom säkerhetsområdet. Vi förhandlar för närvarande med några leverantörer inom området säkerhetsteknik och säkerhetstjänster i syfte att ta fram erbjudanden om skydd mot brand, inbrott och vattenskador.

För mer information, vänligen kontakta:

Fastum,
    Fredrika Morén 08-506 047 43 eller  070-747 21 01

KRONAN Försäkringskonsult,
    Gustaf Petersson 08-661 22 80 eller 070-648 05 01

Om företaget
    Fastum bedriver ekonomisk och teknisk förvaltning åt bostadsrättsföreningar, samfällighetsföreningar och fastighetsägare. Vi skapar ett tryggt boende genom en kundnära förvaltning. Kontor i Stockholm och Uppsala.