ProBrands lanserar Padeldryck tillsammans med världsstjärnan Paquito Navarro!

Padel har fullkomligt exploderat på den svenska marknaden. Det dyker upp nya padelbanor med jämna mellanrum och anses vara den nya golfen. Vissa beskriver padeln till och med som en ny svensk nationalsport! Nu lanserar vi på ProBrands en Padeldryck tillsammans med en av världens skickligaste spelare Paquito Navarro! Probrands Paquito Energy är en dryck framtagen av världens bästa padelspelare till Sveriges alla padelspelare!

Paquito energy dryck är en funktionell dryck framtagen med just padel i åtanke. En dryck perfekt för långa padelmatcher som både släcker törst med sin goda smak av hallon/granatäpple, ger en extra energi kick med hjälp av koffeinet och förser kroppen med elektrolyter och en rad vitaminer! För att Padeldrycken verkligen ska passa ”alla” så är den även vegansk samt utan tillsatt socker.

Vi har valt att göra en tidlös design som för tankarna till just racketsporten samt ett rakt och enkelt budskap  ”Paquito Padel energy” - en dryck för spelare av spelare när de behöver den som mest! (Martin Szepczynski, Feel Good Manager ProBrands)

Padeldrycken kommer lanseras v.15 på svensk dagligvaruhandel som ICA, COOP, CityGross mfl, online som Mathem.se, Proteinbolaget.se, Gymgrossisten.se mfl, samt i sportfackhandeln/online fackhandel.

Paquito representerar även Bullpadel samtidigt som han nu även har sin egen dryck i Sverige! Paquito energy drycken kommer vidare även erbjudas till svenska BullPadels alla kunder - ett perfekt komplement till deras breda befintliga sortiment!

Padeldrycken ska bli ett självklart val på padelhallar och butiker runt om i Sverige i vår och sommar! ProBrands  starka säljkår på 13 personer kommer lägga fullt fokus på att nå ut till alla padelspelare med kreativa kampanjer!
10 lyckliga konsumenter kommer även få chansen att träffa Paquito i sommar i en special sammansatt ”Play meet n greet” såvida rådande Covid- omständigheter i sommar tillåter det såklart.

5 snabba:

• Paquito Navarro – en av världens skickligaste Padel spelare
  • ProBrands – producerar funktionella livsmedel
  • Paquito & ProBrands släpper padeldryck ihop
  • Drycken innehåller inget tillsatt socker, koffein, vitaminer, elektrolyter och smak av hallon & granatäpple
  • Lanseras v.15 på svensk DVH & online

ProBrands är det skånska bolaget som utvecklar, producerar och distribuerar funktionella livsmedel  Proteinbars, Proteindryck, Bcaadryck mfl. ProBrands affärsidé bygger på att leverera prisvärda & högkvalitativa funktionella livsmedel.
ProBrands produkter finns att hitta på svensk dagligvaruhandel, online, en rad olika export distributörer och DVH kedjor.