Huawei P30 och P30 Pro alla erbjudanden från mobiloperatörerna

Comviq P30/P30 Pro

Varje kund som beställer en Huawei P30 eller P30 Pro innan den 7 april får en Watch GT gratis (värde 2590 kr). Kunderna har två valmöjligheter: Antingen ett abonnemang på 10GB i 24 månader som kommer att kosta 445 kr i månaden för P30 och 525 kr för P30 Pro. Eller så kan kunder välja 40GB som kommer att kosta 545 kr för P310 och 625 kr för P30 Pro. Alla färger finns tillgängliga och leveranstiden ligger runt 3 vardagar.

Detaljerna finns här.

Halebop P30/P30 Pro

Halebop är som vanligt mer flexibla när det kommer till abonnemang och hur man betalar för telefonen. Du kan praktiskt taget välja vilken månadskostnad du vill ha, vilken surfmängd och även din bindningstid. Priserna börjar på 369 kr (utan kontantinsats) för Huawei P30 och 449 kr för P30 Pro. De skickar också med Watch GT för alla ordrar som tecknas innan den 7 april.

Läs mer om hur du beställer

Tele2 P30/P30 Pro

Om du väljer Tele2 som leverantör för din nya telefon kan du, förutom att välja på deras vanliga surfmängd på 3, 8, 15 och 30GB, även betala en kontantinsats på 6990 kr för telefonen. Om du hellre vill ha ett abonnemang kan du förutom att välja surfmängd även välja på olika bindningstider. Priset börjar på 490 kr i månaden för P30 och 573 kr för P30 Pro. Beräknad leveranstid ligger på 2-3 vardagar och för att få smartwatchen på köpet så måste du beställa innan 7 april.

Läs alla detaljer här.

Telenor P30/P30 Pro

Telenor erbjuder nya kunder valmöjligheten till ett nytt abonnemang på 24 månader inklusive surfmängd, och befintliga kunder kan få valet att betala månadsvis utan abonnemang. Priset på detta börjar på 469 kr i månaden och upp för Huawei P30 och 539 kr för P30 Pro. Betalningarna utan abonnemang är 250 kr för P30 och 320 kr för P30 Pro i 24 månader. De erbjuder även smartwatchen och två månader gratis Tryggförsäkring om du tecknar innan 7 april.

Läs mer på Telenors hemsida.

Telia P30/P30 Pro

Även Telia erbjuder möjligheten att kunna köpa telefonen utan abonnemang. Om du hade tänkt dig ett 24 månaders abonnemang med surfpott inkluderat, är 469 kr det lägsta du kommer att betala plus en engångsavgift på 299 kr. Kostnaden för telefonen utan abonnemang eller bindningstid är 488 kr i månaden för P30. För P30 Pro kommer priset att börja på 549 kr i månaden plus en engångsavgift. Vill du köpa telefonen kontant kostar P30 6995 kr och P30 Pro kostar 8995 kr.

Tre P30/P30 Pro

Tre erbjuder ungefär samma valmöjligheter som alla andra operatörer när det kommer till abonnemang och betalning för Huaweitelefonerna. Om du vill ha surfpott och 24 månaders bindningstid kan du förvänta dig en lägsta månadskostnad på 479 kr för P30 och 549 kr för P30 Pro. Annars gäller samma priser som hos andra operatörer, 6995 kr respektive 8995 kr.

Beställ din telefon från Tre

Funderar du på vilket mobilabonnemang som passar dig bäst? Då kan du självklart kolla in Bill Minimizer som på ett väldigt smart och unikt sätt hjälper användare att välja mobilabonnemang.