Sport Expense huvudpartner till Idrottsgalan Dalarna

20 november 2014 får idrotten i Dalarna sin egen idrottsgala. Galan arrangeras på Galaxen i Borlänge. Idrottsgalan Dalarna kommer att uppmärksamma och hylla duktiga ledare, idrottsutövare och föreningar inom elit- och breddidrotten i Dalarna.

Syftet är att inspirera till fortsatt utövande, bidra till integration och hälsoarbete i Dalarna och öka gemenskapen mellan föreningar och utövare.

Idrottsgalan Dalarna ska ge föreningar och idrottsintresserade möjligheten att nominera och uppmärksamma ledare och idrottare.

Pristagarna på galan utses av en oberoende jury med medlemmar från bland annat Dalarnas Idrottsförbund, men grunden till nomineringen av pristagarna görs av allmänheten och föreningarna.

Läs mer om galan på www.idrottsgalandalarna.se

Om Sport Expense
Sport Expense är en kostnadsfri tjänst som gör det enkelt att hantera utlägg och betalningar inom idrottsföreningar. Med Sport Expense får du en direkt koppling till föreningen. Förutom utläggshantering har du också tillgång till nyheter, kalender, uppdateringar från sociala kanaler och meddelanden. Läs mer på www.sportexpense.se