Firedrops Koffeindroppar, påfyllt lager nu på snusbolaget.se

Nästan alla kan känna igen adrenalinkicken (ibland euforin) som kommer med stark mat, sex eller utmanande upplevelser. Men inget energitillskott har tyglat känslan, förrän nu.

Succén fortsätter för Firedrops onlineförsäljning bland annat via webbshop och på snusbolaget.se, där lagret nyligen fyllts på. Från och med denna vecka och tills vidare kan man ta den av kampanjerbjudande hos snushandel.se

Vi överdoserar mängder med koffein dagligen genom kaffe och funktionsdrycker, därför har vi skapat en energidroppe som ger en jämn balans med mängden koffein. Det går inte att överdosera med koffein för att det blir för starkt. Genom Firedrops som tas med några droppar direkt på prillan stärker din vanliga prilla med en brännande känsla och ger samtidigt samma energi som kaffekoppen eller funktionsdrycken ger.

- Själv är jag från Norrland och har alltid älskat snus, energi och koffein i alla dess varianter.
För 4 år sedan började vi utveckla den ultimata energikicken. Idag växer vi och ser en
spännande trend och intresset som växer bland segmentet snus och nictoinepouches."

Anton Alexander - Produktchef/Grundare

Om FireDrops

FireDrops består av hårdpressad Szechuanpeppar, som är en av världens starkaste peppar vilket ger en pirrig upplyftande känsla. Beroende på hur känslig du är så rekommenderar vi att dosera 1 droppe på din prilla för att sedan gradvis öka efter behov. Effekten varar i 2-3 timmar beroende på hur länge du klarar av att ha den under läppen.

Har du allergier eller är känslig mot stark mat, då rekommenderas det att avstå från denna produkt.
För mer information eller varuprover, kontakta: media@firedrops.se

Du hittar mer om oss:
www.firedrops.se