FixEasy introducerar FixCandle

Torsdagen den 1 oktober lanserade FixEasy sin världsnyhet – FixCandle. FixCandle är en Svenskproducerad innovation som är både miljövänlig och återanvändningsbar, samtidigt som det skapar helt nya inredningsmöjligheter. Från och med idag kan du sätta ljus där det inte tidigare varit möjligt.

Glöm det där med att en ljusstake begränsar var du kan placera dina ljus. FixCandle är en helsvensk innovation som gör att du kan placera dina ljus fritt, direkt på stenar, kakelplattor, glasskivor och andra ytor där du aldrig kunnat placera ljus förut. Bolaget FixEasy AB utvecklar, producerar och säljer produkter som gör livet vackrare och lättare för människor. Med stora framgångar i innovationstävlingen Venture Cup lanserar de nu sin första produkt och världsnyhet - FixCandle.

-”Idén till FixCandle föddes när jag, för säkert hundrade gången, försökte få ljusen att stå raka i min fina farmorsljusstake. Nu är vi äntligen framme vid lansering. Från och med idag kan vi erbjuda alla en lösning på problemet.” – Lena Dyfverman, Grundare och VD för FixEasy AB.

FixCandle kommer finnas att köpa i vår webshop från 1 oktober 2015 och i butik från och med mitten av oktober.

För mer information, vänligen kontakta Lena Dyfverman 0737-164909 lena.dyfverman@fixcandle.com

• fixcandle
  • lansering fixcandle