Påskäggsjakt med Flowlife

Påskäggsjakt med Flowlife

Under påskhelgen kan kunder och besökare delta i en digital påskäggsjakt på Flowlifes hemsida och en traditionsenlig påskäggsjakt runt om i Stockholm.

Påsken står för dörren och vad vore påskhelgen utan en påskäggsjakt? I år kommer Flow-älskare ha möjligheten att delta i två stycken, den ena digitalt på flowlife.com och den andra ute bland Stockholms gator.

Digital påskäggsjakt

För den digitala jakten gäller det att ha ögonen på skaft och hitta de tre ägg som är gömda på sajten. Varje ägg innehåller en ledtråd om vart nästa kan tänkas finnas. De som är med och deltar i äggjakten är också med och deltar i en utlottning av våra produkter. Man väljer själv vilken produkt ur Flowlifes sortiment man vill vinna!

Ta del av den digitala påskäggsjakten på www.flowlife.com/se.

Traditionell påskäggsjakt

Runt om i Stockholm kommer Flowlifes alldeles egna påskhare ha gömt 6st påskägg, fyllda med marknadens bästa tränings- och återhämtningsprodukter. Under skärtorsdagen kommer ledtrådar att delas ut på Flowlifes instagram, om vart de eftertraktade påskäggen är gömda.

Följ Flowlife på instagram för att inte missa chansen att hitta påskens bästa ägg!