Flowgun pocket - Storheten i det lilla!

Flowgun pocket - Storheten i det lilla!

Tänk om man kunde ha med sig återhämtningen i fickan, vart man än är påväg? Nu är detta möjligt. Låt oss presentera Flowgun pocket!

Flowgun pocket är massagepistolen som kraftfullt behandlar stela och trötta muskler, utan att ta plats eller väga ton. Den smidiga och kompakta designen är framtagen för att få plats oavsett vart man ska.

Förutom storleken, har även styrkan spelat en stor roll i framtagningen av Flowgun pocket.

– För oss är det extremt viktigt att ta fram produkter som verkligen fungerar. Vi vill alltid erbjuda våra kunder kraftfulla produkter av högsta kvalité. Säger Axel Engström, produktutvecklare på Flowlife.

Den kompakta designen är inte större än en smartphone, samtidigt som den levererar bra med styrka. Med upp till 3200 slag per minut blir Flowgun pocket en av det starkaste massagepistolerna på marknaden.

Tack vare sin storlek, fantastiska styrka och tre vibrationsnivåer, kan alla känna sig säkra på att behandlingen finns nära till hands, även på språng!

Flowlife arbetar för att fler ska ha flow i sin träning. Genom att utveckla och tillhandahålla innovativa produkter ser Flowlife till att fler kan prestera och återhämta sig på topp. Efter lanseringen har de idag över 50 000 nöjda kunder, samarbeten med svenska toppatleter och fler innovativa produkter på gång. Lets go flow!