Flowlife lanserar podcast

Flowlife lanserar podcast

Ett nytt steg för Flowlife är att lansera podcasten Flowpodden! Konceptet handlar om att möta olika profiler och tala om vilja, motivation och naturligtvis även flow.

Podcasten kommer att ledas av Flowlifes egna Alexander Hosby, som tillsammans med sina gäster kommer att tala om vilja, motivation och flow.

– Flowpodden känns som ett naturligt nästa steg för oss som företag. Flow är inte enbart en reflektion av de produkter som vi säljer, utan även hur vi ser på livet i sin helhet. Säger Alexander Hosby, Content Manager på Flowlife.

Flowlife arbetar för att fler ska ha flow i sin träning. Genom att utveckla och tillhandahålla innovativa produkter ser Flowlife till att fler kan prestera och återhämta sig på topp. Efter lanseringen har de idag över 30 000 nöjda kunder, samarbeten med svenska toppatleter och fler innovativa produkter på gång. Lets go flow!