Flowlife möter: Anders Szalkai

Flowlife möter: Anders Szalkai

Flowlife möter löparlegenden, chefredaktören och författaren Anders Szalkai som berättar hur löpkarriären började och hur det kändes när han äntligen fick vinna Stockholm Marathon 2001.

I intervjun berättar Anders Szalkai bland annat om, hur löpningen tog honom igenom en tuff period i livet, vart hans motivation kommer ifrån och hur känslorna var dagen då han äntligen fick vinna Stockholm Marathon sommaren 2001.

– Den svenska friidrottaren Anders Szalkai, med ett flertal SM-titlar och som senaste svensk att vinna Stockholm Marathon, är onekligen en friidrottare av rang. Säger Lucas Wasniewski, VD på Flowlife.

Intervjun går att se här

Flowlife arbetar dag och natt för att fler ska ha flow i sin träning. Genom att utveckla och tillhandahålla innovativa produkter ser dem till att fler kan prestera och återhämta sig på topp. Efter lanseringen av deras första produkt, Flowpillow, 2016 har dem idag över 30 000 nöjda kunder, samarbeten med svenska toppatleter och fler innovativa produkter på gång. Lets go flow helt enkelt!