Svenska Flowlife erbjuder produkter för ett aktivt liv så som massagepistoler och andra återhämtningsprodukter

Flowlife Vinnare av "Årets E-handlare 2023" inom kategorin Sport

Vinnarna i tävligen "Årets e-handel 2023" är nu avslöjade och Flowlife tar hem första priset inom kategorin Sport. Tävlingen anordnas av Pricerunner där företagen bedöms på bland annat; kundkontakt, köpupplevelse och hållbarhetstänk.

Varje år utser Pricerunner årets bästa e-handledare genom att nominera tre företag per kategori som sedan går vidare till final. De slutgiltiga vinnarna röstas sedan fram av konsumeter själva. Priset har funnits sedan 2006 och anses vara ett av de mer prestigefyllda e-handelspriserna som går att vinna i Sverige.

"Vi är oerhört stolta över vårt pris. Vi har arbetat stenhårt varje dag för att ge våra kunder den absolut bästa upplevelsen av allt ifrån våra produkter, våra leveranser och kundtjänst. Det här är ett kvitto på att vårt hårda arbete ger resultat"
säger Lucas Wasniewski, VD på Flowlife.

Valter Arnborg - Head of E-com at Flowlife