Bild: Linus Hallsénius

FLOWLIFE X DEN STORA HÄLSORESAN

Dplay’s senaste satsning Den stora hälsoresan skildrar fyra svenska kändisar som antagit utmaningen 16 weeks of hell, där deltagarna ska följa ett strikt mat- och träningsschema under fyra månaders tid.

– Om det är något som går hand i hand med hård träning, så är det återhämtning. Säger Carl Nordström, Flowfounder på Flowlife.

Flowlife har försett deltagarna med sina paradprodukter: Flowgun och Flowpillow, för att de ska kunna återhämta sig på bästa sätt och klara 16 weeks of hell.

Programmet hade premiär i onsdags och går att ses på Dplay!

Subjects

Flowlife Sweden

Flowlife arbetar dag och natt för att fler ska ha flow i sin träning. Genom att utveckla och tillhandahålla innovativa produkter ser dem till att fler kan prestera och återhämta sig på topp. Efter lanseringen av deras första produkt, Flowpillow, 2016 har dem idag över 30 000 nöjda kunder, samarbeten med svenska toppatleter och fler innovativa produkter på gång. Lets go flow helt enkelt!

Press contacts

Alexander Hosby