Flowpillow Heat, Sveriges populäraste massagekudde!

Flowpillow Heat, Sveriges populäraste massagekudde!

Tusentals människor har hittat sitt flow i träningen och vardagen tack vare Flowpillow Heat!

Att få vardagspusslet att gå ihop är inte alltid helt enkelt. Då är det en mer viktigt att hitta lösningar som underlättar vardagen och välbefinnandet. Flowpillow Heat är den perfekta produkten för dig som längtar efter massagebehandlingar på dina egna villkor. Dessutom en räddare i nöden för de som arbetar hemifrån.

Specialdesignad för att ge den bästa behandlingen

Tummarna på massagekudden är speciellt designade, för att ge dig samma upplevelse hemma, som hos en massör - vilket gör att du kan utnyttja din tid bättre. Du kan alltså numera få din efterlängtade behandling när du vill, vart du vill!

Varför Flowpillow Heat?

• Lindrar besvär i ländryggen
  • Lättar spänningshuvudverken
  • Infraröd värme mjukar upp stela muskler

I dessa tider då många jobbar hemifrån blir massagekudden en räddare i nöden, för att slippa stela muskler, ont i huvudet och besvär i ländryggen.

Flowpillow Heat finns att beställa här!

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Lucas Wasniewski, VD Flowlife Sweden

Mail: Lucas@flowlife.se