Uppdaterad webbplats för Flygbussarna Charter

Uppdaterad webbplats för Flygbussarna Charter

Flygbussarna Charter har fått en välförtjänt uppdatering av sin webbplats.

Flygbussarna Charter erbjuder resor med charterbuss i Sverige och Norden. Företaget har lång erfarenhet av att anordna kvalitetsresor med buss och bland kunderna finns bland andra Svenska Skridskoseglarsällskapet, Kommunal, Swedavia, Vasaloppet och Studentkortet.

Nu har Flygbussarna Charters webbplats fått ett välförtjänt ansiktslyft som bättre speglar erbjudandet. På webbplatsen kan man bland annat läsa intervjuer med förare, se exempel på uppdrag och mejla in en prisförfrågan via ett formulär.

Välkommen att läsa mer och boka din charterbuss på Flygbussarna Charters webbplats

Flygbussarna Charter tillhör Merresor AB där varumärken som Flygbussarna, Flygbussarna Door to Gate och Snälltåget ingår. Merresor AB ägs av den globala koncernen Transdev.