Focus Neon partner på Göteborgsmarknaden 2017

Focus Neon är partner på Fastighetsvärldens heldagsseminarium Göteborgsmarknaden 2017 den 26 april. Seminariet är en heldag om tillväxt, projekt, investeringar och arkitektur i Göteborgsregionen och vi kommer att få höra om var staden växer, nya spännande planer och kommande projekt. Bland talarna hittar vi t ex Ann-Sofie Hermansson, ordförande i kommunstyrelsen Göteborg, storsatsande byggaren Ola Serneke och Alice Teodorescu, politisk redaktör på Göteborgsposten. Läs hela programmet här.

Focus Neon är Nordens största leverantör av anpassade skyltlösningar och visuell kommunikation. Vi kombinerar 50 års erfarenhet av design med stort personligt engagemang och den senaste teknologin för att skapa skyltlösningar som stärker våra kunders identitet och får dem att synas i samhället. Vi hanterar allt från enstaka skyltprojekt till omprofilering av företag och bland våra kunder finns McDonald’s, PostNord, Synsam och Espresso House.

Välkommen att träffa oss på plats under dagen! Vi ser fram emot en mycket intressant dag med ett spännande innehåll. Läs mer på vår hemsida.

• företagsprofilering
  • corporate signage