2 produktnyheter fra Oumph!

Akkurat i tide til BBQ-sesongen setter igang kommer Oumph! med to nyheter i Norge som passer perfekt til sommerens grillfester. Med disse produkter går Oumph! inn i nye produktkategorier, med formål å gjøre det både enklere og godere å lykkes med plantebasert mat såvel hjemme som på restaturantmarkedet!

Produktene lanseres i butikk i Norge, med litt forskjellig distribusjon på Meny, KIWI og Spar. Parallellt jobbes det med flere lanseringer i restaurantmarkedet.

Hvilke produkter er det da som lanseres?

The Oumph! Burger er en premium og ”rare” burger – for alle burgerelskere. Den er laget av soyabønner, og får sin fine farge fra rødbeter.

Sticky Smokehouse Oumph! er herlig saftige ribs-lignende filéer dekket med en smoky BBQ-saus. En vinner på grillen i sommer.

Henrik Åkerman, Markedssjef på Food for Progress forteller:

- Oumph! har med tidigere lanseringer vist at våre produkter har egenskaper til å motivere nye målgrupper til å spise plantebasert. Disse produktene er ikke noe unntak, og vårt mål er at de skal vekke interesse også utenfor vegan og vegtarianer målgruppen.

Han fortsetter:

-Dette er strategisk viktige lanseringer for oss, og vi vil med disse produktene på alvor ta opp kampen med de etablerte varemerkene i kategorien gjennom økt bredde i vårt sortiment. Nøkkelen til suksess er alltid smak og konsistens, og jeg synes at begge produkter tilfører noe ekstra til våre kunder.

Oumph! er mat fra planteriket, laget av soyabønner.

Her kan du lese mer om Oumph!

For mer informasjon kontakt gjerne:

Henrik Åkerman, Markedssjef

henrik.akerman@foodforprogress.com, +46763-56 03 53