foodora markets avslöjar sommarens mest eftertraktade produkter - kondomer och jordgubbar toppar listan

foodora markets har under sommaren noterat en betydande efterfrågan på vissa produkter. Försäljningen av kondomer och jordgubbar har ökat avsevärt under säsongen.

Sommarhalvåret är en tid då folk söker njutning och upplevelser, och foodora markets är glada att kunna tillgodose sina kunders önskemål av allehanda produkter. Kombinationen av kondomer och jordgubbar har visat sig vara särskilt populärt, vilket avspeglas i de imponerande försäljningssiffrorna.

Övriga tre varor som toppade sommarens lista var:
PRIME by Logan Paul
Trocadero, 6-pack
GB Glace favoriter

Kondomer har länge varit en viktig produkt för att främja säkerhet och ansvarsfullhet i sexuella relationer, och foodora markets strävar alltid efter att erbjuda sina kunder de varor de efterfrågar. foodora markets är stolta över att kunna tillgodose efterfrågan likväl som att leverera färska och smakrika jordgubbar direkt till kundens dörr.

- Vi är glada över den positiva responsen från våra kunder under sommaren. Att se bland annat försäljningsökningen av kondomer och jordgubbar visar att vårt sortiment uppskattas och svarar mot våra kunders behov. Vi strävar alltid efter att erbjuda kvalitetsprodukter och bekväm service till våra kunder, och dessa försäljningssiffror är ett bevis på vårt engagemang för att leverera en överlägsen shoppingupplevelse, säger Sofia Gunnmo, q-handelschef foodora.

foodora markets fortsätter att utveckla sitt sortiment och erbjuda produkter som matchar kundernas önskemål och behov. Genom att lyssna på kundernas feedback och efterfrågan, strävar foodora markets efter att bli den bästa livsmedelsleveransplattformen för sina användare.

foodora is today the Nordic region's most popular platform for home delivery. The company is located in Sweden, Norway, Finland and now also Denmark and is part of the global company Delivery Hero, based in Berlin. foodora has thousands of connected restaurants on its platform, a number that grows every day.

More information can be found at www.foodora.com