Ny Senior Key Account Manager på Förenade Service.

Ny Senior Key Account Manager på Förenade Service.

Förenade Service välkomnar Janis Kalaris som ny Senior Key Account Manager. Janis har en bakgrund som både leverantör och beställare av Facility tjänster. Han har varit verksam i flera år på Coor som avtalsansvarig för integrerade FM leveranser till flertalet kunder inom den privata sektorn. Senast kommer Janis från läkemedelsföretaget Magle Chemoswed, som ansvarig beställare av servicetjänster.

Janis uppger att "Möjligheten och utmaningen att i ett tidigt skede vara med och utveckla vår satsning på den privata sektorn har lockat mig till Förenade Service. Vi står inför en spännande resa som jag vill vara delaktig i och skapa framgång."

Ämnen

Familjeföretaget Forenede Service är ett av nordens ledande serviceföretag. Med över 60 års erfarenhet erbjuder vi helhetslösningar inom arbetsplatsservice som underlättar vardagen för våra kunder. Vi erbjuder service inom följande: Städning, Vaktmästeri, Kundservice, Receptionsservice, Fruktkorg mm.

Forenede Service är familjeföretaget som sätter extra stort värde i att göra skillnad. För människan, för samhället och för framtiden.

Ann-Charlotte Ekwall

Presskontakt Pressansvarig Forenede Service AB 0736 88 8004

Familjeföretaget Forenede Service

För människan, för samhället och för framtiden.

Forenede Service AB
Höjdrodergatan 19