Nyhet -

Det är klart att vi har cykelbud i smoking när vi levererar inbjudningar till hotellöppning

Efter flera år av väntan är nu bygget färdigt - och måndag den 11 december invigs äntligen Forenom Aparthotel Stockholm South. Detta är ett långtidshotell med 205 lägenheter, alla har kök och är mellan 15 och 55 kvadratmeter. Hotellet blir det första i det expansiva området, och riktar sig bland annat mot sjukvårdspersonal, it-konsulter och anställda i byggsektorn.

– För många växande företag i Stockholmsregionen är bostadsbristen ett rekryteringsproblem. Vi vill vara med och lösa det genom att erbjuda de bästa delarna av traditionell hotellverksamhet och permanent boende, säger Mats-Erik Lidström.

Vi ser fram emot en rolig tillställning tillsammans med våra kunder, gäster, kommunen, medarbetare och många fler!

Press är välkommen kl 14:00 för fotografering och intervjuer med bland annat Johannes Kangas och Mats-Erik Lidström. Adressen är Regulatorbron 8, 141 51 Stockholm, 15 minuter från Stockholm City.