Årets företagare utses på fredag – två finalister från Norrbotten

Årets företagare utses på fredag – två finalister från Norrbotten

Årets Företagare är Sveriges största och mest prestigefyllda utmärkelse för företagare. I riksfinalen som avgörs på fredag den 16 oktober tävlar 40 företag från hela landet i kategorierna Årets Företagare och Årets Unga Företagare.

Representerar Norrbotten i tävlingen gör:

Richard Bergfors, Max Burgers AB (Årets Företagare)

Emil Eriksson, Bertil Eriksson Skogs- & Entreprenadmaskiner AB (Årets Unga Företagare)

- Det är alltid viktigt att hylla Norrbottens företagare, men nu under Corona är det extra viktigt att inte glömma bort våra lokala företag som skapar både jobb, skatteintäkter och innovation i Norrbotten, säger Lars Lindberg, regionchef Företagarna Norrbotten.

Samtliga finalister i kategorin Årets Företagare.

Samtliga finalister i kategorin Årets Unga Företagare.

Sveriges största organisation för dig som driver företag

Vi företräder 60 000 företagare, vilket ger oss en stor möjlighet att påverka och driva opinion för ett bättre företagarklimat.

Företagarna
Rådmansgatan 40