Företagarinspiration i ny podcastserie

Hamid Raziullah är först ut i Företagarnas nya podcast-serie #fftw – Företagande For The Win – som drar igång idag den 25 september. Podcast-serien är en del i Företagarnas kampanj under valrörelsen 2014 och ungefär varannan vecka kommer nya avsnitt att presenteras.

- Vi vill lyfta våra medlemmar som inspiratörer till andra företagare, att sprida deras erfarenheter tror vi är viktigt för att skapa fler framgångsrika och växande svenska företag, säger Ulrika Emegård, senior projektledare på Företagarna.

Hamid Raziullah driver datateknikföretaget Datanova och är också en av tre företagare som lyfts fram i Företagarnas annonskampanj som just nu syns runtom i landet. Han startade företag redan på gymnasiet och i premiäravsnittet får du lära känna honom närmare. Under de kommande månaderna kommer också Marlene Ström från Trampolin PR och Heidi Harman, serieentreprenör och grundare av Geek Girls att delta i #fftw.

Lyssna direkt eller ladda ner podcasten på www.foretagarna.se/4av5jobb

Företagarna är Sveriges största företagarorganisation. Vår uppgift är att skapa bättre förutsättningar för företagande i Sverige. Vi erbjuder våra medlemmar juridisk rådgivning, förmåner och ett brett utbud av nätverk och event. Företagarna är medlemsägda, medlemsstyrda och partipolitiskt obundna. Vi finns över hela landet med 19 regionkontor och 260 lokala nätverk och mötesplatser.