Inbjudan: pressträff i Sigtuna om Småföretagsbarometern 2021

Med anledning av att Småföretagarbarometern 2021 presenteras bjuder Företagarna Stockholm in till en pressträff. Bli först av att ta del av resultatet som för övriga släpps klockan 10:00 samma dag.

Dag och tid
Fredag den 18 juni, klockan 09:00

Sigtunahöjden Hotell & Konferens, Hertigvägen 7, 19331 Sigtuna.

Närvarande
Thomas Byström, regionchef för Företagarna i Stockholms län
Lotta Giesenfeld Boman, VD Sigtunahöjden

Innehåll
Årets barometer presenteras och ni får möjlighet att ställa frågor kring situationen för företagare i Stockholms län. Det finns också möjlighet att ställa frågor till VD för Sigtunahöjden kring hur krisen påverkat företaget påverkat företaget och hela den bransch dom representerar, samt hur de ser på situationen framöver.

Anmälan
Anmäl dig till Thomas Byström (för att säkerställa att vi följer rådande restriktioner).

Fakta om rapporten

Småföretagsbarometern har genomförts sedan 1985 och är Sveriges största och äldsta undersökning om småföretagarnas uppfattning och förväntningar om konjunkturen. Undersökningen omfattar nationellt cirka 4 000 företag inom det privata näringslivet med 1-49 anställda. Storleken på urvalet och antalet respondenter gör att vi kan analysera utvecklingen både på bransch – och länsnivå. Intervjuerna har gjorts i samarbete med Novus. Småföretagsbarometern publiceras en gång om året.

• stockholm
  • småföretagsbarometern
  • regionkontor
  • arrangemang
  • pressträff
  • småföretag
  • #4av5jobb
  • företagarna
  • thomas byström

• Stockholm

Vi företräder närmare 60 000 företagare, vilket ger oss en stor möjlighet att påverka och driva opinion för ett bättre företagarklimat. Våra medlemmar gör oss till en stark och trovärdig röst i maktens korridorer.

Thomas Byström

Regionchef Företagarna Stockholms län och Mälardalen 0706471760