Ännu en utmärkelse till Forevers hudvård

Vi är så glada och stolta över att vår hudvårdande hjälte hydrating serum uppmärksammats med silver i Pure Beauty Awards London 2020.

Glada och stolta som sagt, men inte så överraskade. Här får du inte mindre än fyra typer av hyaluronsyra som jobbar tillsammans för att både återfukta hudens yta och dessutom bibehålla fukten från insidan. Genom att använda den i din dagliga hudvårdsrutin så mångdubblar du effekten av din vanliga fuktighetskräm.

För att serumet ska vara lätt att applicera och snabbt tas upp av huden innehåller det bland annat fettsyror från kokosnöt. Tillsammans med sheasmör gör det att hydrating serum fullkomligt smälter in i huden och efterlämnar den silkeslen och med en helt ny lyster. Och detta utan att kännas kladdig och fet.

Så, hej morgondagens hudvård!