Nya Fox+ finns tillgänglig att streama på Viaplay

FOX+ erbjuder tittaren serier från 20th Century Fox Television, Fox 21 Television Studios, FX Productions och FNG Global på ett och samma ställe. FOX+ finns nu tillgängligt att streama på Viaplays plattform. Innehållet kommer att fyllas på kontinuerligt och nya serier blir tillgängliga ungefär 12 månader efter linjär TV-premiär. Även serier producerade av ovanstående bolag som inte visats på Tv-kanalen FOX i Sverige kommer göras tillgängliga på FOX+ enligt samma princip.

– FOX+ är ett efterlängtat komplement till vår linjära Tv-kanal och erbjuder tittarna ett brett utbud av högkvalitativa amerikanska serier, hela säsonger, när de vill. Vi är glada att nu ge våra tittare möjlighet att se ikapp eller se om serier på FOX+ inför nya säsongspremiärer på kanalen, säger Clara Scherman, Senior Director Nordic Acquisitions och kanalchef i Sverige.

Serier som blir tillgängliga på Fox+ idag:

Serier som kommer på Fox+ inom 12 månader:

För mer information, kontakta Sara Lindström på sara.lindstrom@fox.com
eller +46 (0)76 877 79 56.

• fox+