Se första trailer för nya serien Outcast

Nu börjar uppladdningen för den nya serien Outcast , en TV-anpassning baserad på Robert Kirkmans (The Walking Dead) serietidning med samma namn.

Serien utvecklas av FOX International Studios (FIS), FOX International Channels nya produktionsbolag. Outcast följer Kyle Barnes (Patrick Fugit), en ung man som har plågats av besatthet sedan han var barn. Som vuxen påbörjar han en resa för att hitta svar, men vad han upptäcker kan förändra hans och världens öde för alltid. Serien produceras av Robert Kirkman, David Alpert, Sue Naegle och Sharon Tal Yguado. Outcast har världspremiär 2016 på FOX och kommer att visas i 126 länder samtidigt .

Titta på trailern här

För intervjuförfrågningar, pressmaterial och pressbilder, vänligen kontakta:

Natalie Roghult, Project Manager Marketing & PR, FOX International Channels
Telephone: 46 (0)708-28 97 05