Seminarium: Skapa hållbara resultat i din organisation med interna tränare!

Vill du skapa en vinnande jobbkultur som kräver vissa beteenden från dina medarbetare? Har din organisation viktiga mål som ni behöver uppnå? Vill du ha ett långsiktigt och kostnadseffektivt program som helt går att skräddarsy efter din organisations varumärke, behov och förbättringsområden? Då kan FranklinCoveys certifiering av interna tränare vara något för dig där du får del av vår forskning och samtidigt kan använda er interna kompetens.

Välkommen på vårt frukostevent som handlar om hur du kan skapa eller förstärka din organisations existerande internutbildningar genom att certifiera egna tränare i FranklinCoveys olika program som finns inom områdena personligt ledarskap, ledarskap, försäljning, produktivitet, förtroende, samt skola och utbildning.

Eventet hålls av Victoria Roos Olsson, senior konsult och Client Partner på FranklinCovey. Victoria har 20 års erfarenhet av att leda team och utveckla ledarskapsprogram och har byggt och förstärkt ledarskapskulturer, både i Sverige, i Europa, i Kina och Dubai. Vi har även äran att få besök av Victor Triantafillidis,  VD på Clarion Hotel Stockholm, och Kai Pasma, VD på Clarion Hotel Sign, som  berättar om sina erfarenheter, både av att vara och använda sig av interna tränare i sin organisation. Vi är också glada att ha med oss Oivi Jacobsson, Organizational Development & People Management på Omega Pharma Nordic. Oivi är också intern tränare inom sitt företag och kommer berätta om hur de arbetat och vilket värde det skapat.

Datum: Fredag den 6:e november
Tid: 08.00 - 10.00 (lättare frukost från 07.45)
Plats:
Berghs School of Communication, plan 5, sal 52
För vem?

Detta event är framför allt relevant för dig med ansvar för din organisations kompetensutveckling. Idag är du kanske VD, HR-chef, L&D ansvarig eller Talent Manager.
Anmälan:
Görs här.

Osa senast den 4:e november om du vill delta på seminariet!

Kan du inte komma på seminariet men vill ändå veta mer?

Hör av dig till Rebecca på rebecca.cannerfelt@franklincovey.se eller telefon 072 515 97 10, så kan vi berätta mer om vårt train-the-trainer-program för att se om detta är intressant för din organisation eller inte. Läs gärna mer i relaterat produktblad om certifiering.

Vänliga hälsningar,

Team FranklinCovey