Seminarium: Skapa långsiktiga resultat i din organisation med interna tränare!

Vill du skapa en vinnande jobbkultur som kräver vissa beteenden från dina medarbetare? Har din organisation viktiga mål som ni behöver uppnå? Vill du ha ett långsiktigt och kostnadseffektivt program som helt går att skräddarsy efter din organisations varumärke, behov och förbättringsområden? Då kan FranklinCoveys certifiering av interna tränare vara något för dig där du får del av vår forskning och samtidigt kan använda er interna kompetens.

Välkommen på vårt frukostevent som handlar om hur du kan förstärka din organisations internutbildningar genom att certifiera egna tränare i FranklinCoveys olika program! Detta event är framför allt relevant för dig med ansvar för din organisations kompetensutveckling.

Eventet hålls av Victoria Roos Olsson, senior konsult och Client Partner på FranklinCovey. Victoria har 20 års erfarenhet av att leda team och utveckla ledarskapsprogram och har byggt och förstärkt ledarskapskulturer, både i Sverige, i Europa, i Kina och Dubai. Vi har även äran att få besök av Stephan Stahl, Director of Learning & Development på Scandic Hotels, som berättar om hur de använt sig av FranklinCoveys interna tränare som en del av deras framgångsrika business school som nyligen fyllde 20 år.

Läs gärna artikeln om Scandic Business School i SvD Näringsliv.

Datum: Fredag den 2:a oktober
Tid:
08.00 - 10.00 (lättare frukost från 07.45)
Plats:
FranklinCovey Sverige, Sveavägen 34, 5 tr.
Anmälan:
Görs via denna länk

Osa senast den 25:e september om du vill delta på seminariet!

Kan du inte komma på seminariet men vill ändå veta mer? Hör av dig till Rebecca på rebecca.cannerfelt@franklincovey.se eller telefon 072 515 97 10, så kan vi berätta mer om vårt train the trainer-program för att se om detta är intressant för din organisation eller inte. Läs gärna mer i bifogat produktblad om certifiering.

Vänliga hälsningar,

Team FranklinCovey

FranklinCovey är ett globalt företag som arbetar med att förbättra prestationer. Vi hjälper våra kunder att skapa de beteenden som krävs för att nå sina önskade resultat. Vår expertis ligger framför allt inom ledarskap, förtroende, produktivitet, exekvering, försäljning samt skola och utbildning.