Efecte på scenen under Frends Day 2023

Europeiska Efecte utses som vinnare av det årliga Best Frends Partner of the Year-priset

Frends Day 2023, som ägde rum den 7 juni i Helsingfors, samlade ett omfattande nätverk av kunder, partners och integratörer. Inför en publik bestående av 300 framstående gäster tillkännagav Jukka Rautio, VD för integrationsplattformen Frends, årets partner-vinnare: Efecte.

"Som vår långvariga partner har Efecte konsekvent levererat enastående resultat och förtjänat sin plats på vår finallista för andra året i rad. I år är vi hedrade att tillkännage Efecte som årets bästa partner och uttrycka vår djupaste tacksamhet för deras orubbliga ansträngningar och engagemang", säger Jukka Rautio, VD på Frends.

Efecte är det europeiska alternativet inom Service Management. Efecte erbjuder molnbaserade lösningar och stödjande experttjänster för att hjälpa serviceorganisationer att digitalisera och automatisera sitt arbete.

Kunder över hela Europa nyttjar Efectes molntjänst för att arbeta med större agilitet, förbättra upplevelsen för slutanvändare och spara kostnader.

"Eftersom integrationer är en viktig del av vår tjänsteportfölj är en partner som Frends särskilt viktig. Under vårt långvariga samarbete har vi kunnat erbjuda våra kunder förstklassig integrationsservice. Ett stort tack för detta går till Frends, både för den teknik ni tillhandahåller och de tjänster ni erbjuder. Det är ett nöje att tillsammans med er, integration för integration, bygga ännu bättre lösningar för serviceorganisationer", säger Aku Karhunen, Integrations Product Owner på Efecte.

Om finalisterna:

Fem framstående partners - Efecte, Leanware, Moontalk, Virnex och Visma Solutions - har under det senaste året nått enastående resultat tack vare sin gemensamma tro på partnerskapets transformativa kraft. Dessa aktörer har framträtt som föregångare inom IT-industrin genom att skapa möjligheter för organisationer att blomstra mitt i dagens osäkra och ekonomiskt turbulenta landskap

"Vi förespråkar samarbete och partnerskap mellan ledare inom IT-industrin som katalysator för att driva innovation och främja hållbar tillväxt. Det är med stor stolthet som vi samarbetar med dessa exceptionella företag. I en komplex ekonomisk miljö kan betydelsen av moderna integrationslösningar inte överskattas, och våra uppskattade partners är ett gott exempel på orubbligt engagemang för affärseffektivitet, optimering och resiliens", avslutar Jukka.

Regioner