Fria ställer ut på Allergy & Free From Show i Liverpool och Mat för livet i Stockholm

Fria, som är marknadsledare i Skandinavien på djupfrysta glutenfria bageriprodukter, ställer ut för andra gången på Allergy & Free From Show North på BT Convention Centre i Liverpool 26-27 oktober. Möt Fria vid monter H5.

Gratis biljetter här: http://www.allergyshow.co.uk/go/friaglutenfree

Se Frias film från Allergy & Free From Show, Olympia, London tidigare i år: https://vimeo.com/77287194

8-9 november medverkar Fria som utställare och sponsor på Mat för livet-mässan i Stockholm. Mässan arrangeras av Celiakiföreningen i Stockholms län för artonde året. Fria har medverkat på mässan sedan 1997.

Mer information om Mat för livet: http://www.celiakistockholm.se/mat-f%C3%B6r-livet/mat-f%C3%B6r-livet-2013-14181923

Fria är ett familjeägt bolag som utvecklar och tillverkar goda gluten- och mjölkfria bageriprodukter sedan 1996. Frias produkter kan avnjutas av hela familjen och inte bara av de som har celiaki.
Frias produkter finns i dag i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Nederländerna, Luxemburg, Italien, Belgien, Tyskland och Storbritannien.

Hemsida: http://www.fria.se

Facebook: http://www.facebook.com/FriaGlutenFreeFood