Nu öppnas kranarna på Froyo

På tisdag 4 juni öppnas äntligen dörrarna på Sveriges första Froyo.

Är man på resande fot eller har vägarna förbi Sky City kan man i en riktigt härlig miljö njuta av en fräsch och hälsosam frozen yogurt. Froyo tillverkar sin egna yogurt på svensk ekologisk mjölk och svensk krämig yoghurt. Denna läckerbit toppar man sedan med valfri topping från baren med ett trettiotal toppingalternativ.

"Äntligen ska vi få visa upp vår härliga och goda produkt. Vi har jobbat länge med att bygga Froyo och utveckla en supergod yogurt så nu är vi otroligt ivriga att få dela med oss av den" säger Johanna Sundberg, en av grundarna till Froyo.

Man jobbar vidare med andra lägen i Sverige och inom kort kan även Göteborgarna och Malmöiterna få njuta av en krämig Froyo.

För mer information eller bilder kontakta:

Johanna Sundberg

johanna@froyo.se