Lovely Days - sommaren på Fryshuset invigs måndag 14/6 kl. 13.00

Lovely Days - sommaren på Fryshuset invigs måndag 14/6 kl. 13.00

På måndag invigs Lovely Days världens hetaste sommarlovsverksamhet för unga mellan 10-20 år.

Välkommen till invigningsminglet där aktiviteterna redan kommer att vara i full gång. Se vad Stockholms ungdomar kommer att göra i sommar!

Tid: måndag 14 Juni kl. 13.00

Plats: Fryshuset, Mårtensdalsgatan 2-8, T-bana: Gullmarsplan. Tvärbana: Mårtendal. Lokalbuss 4 eller 74.

Lovely Days 2010

Mellan 14 juni och 6 augusti kommer man att kunna spela basket, åka skateboard, segla, delta i kurser inom musik, sång och dans, åka på klättringsutflykt, uppträda, vara med i roliga tävlingar och mycket mer på Fryshuset.

Ett sommarpass som gäller hela sommaren kostar 100 kronor och då ingår lunch varje dag.

För hela listan på aktiviteter och mer info se: www.fryshuset.se/lovelydays, maila;  lovelydays@fryshuset.se eller ring: Lovely Days projektledare Lorentina Runander: 0739-502 455

Om Lovely Days

Lovely Days syftar till att ge ungdomar mellan 10 till 20 år en sommar fylld av meningsfulla aktiviteter. Tanken är att skapa en mötesplats där alla är välkomna och kan utvecklas inom sin passion eller prova på något helt nytt. Vi vill erbjuda deltagarna ett brett spektrum av fysiska, sociala och kreativa aktiviteter. Det ska kort och gott finnas något som passar alla.