Sveriges största ungdomsparty, nu på hemmaplan

Sveriges största ungdomsparty, nu på hemmaplan

Fryshusets The Wave är Sveriges största arrangör av festevenemang för ungdomar 15-20 år. I år firar vi treårsjubileum. Det innebär tre gånger så mycket fest och tre gånger så mycket kärlek i Sveriges tre största städer. – Vi har haft ett fantastiskt år och avrundar därför 2007 med dunder och brak, med fest i Malmö, Göteborg och Stockholm. Under The Wave i Stockholm kommer några av Sveriges bästa dj:s att finnas på plats. Tack vare våra sponsorer kan vi också dela ut tusentals grymma give-aways till besökarna. Förutom Nintendo Wii-konsoler och en limousinefärd kommer vi till och med att lotta ut en skoter städerna emellan. Ni kan se fram emot en storslagen fest, för vi har verkligen inte sparat på krutet. – Missar man den här festen missar man något riktigt stort. Det här kommer att bli riktigt bra, säger Uno Weng, projektledare på The Wave. Den 1/12 på Fryshuset i Stockholm är datumet och platsen som gäller. Åldersgränsen är 15-20 år och för att komma in tar man såklart med sig sitt leg. eller pass. Biljetter köps hos Ticnet.se, 0771-70 70 70 eller hos Ticnet-ombud. Man kan lösa ut beställda eller bokade biljetter hos ATG-ombud. För mer information, besök www.thewave.se Eller kontakta Daniel Lönn, Fryshuset Lifestyle & Events, 08-691 72 91, daniel.lonn@fryshuset.se